duminică, 8 iulie 2012

Literele volumetrice din polistiren si succesul lor

Ei da acum simt nevoia sa va impartasesc parerea mea despre literele volumetrice din polistiren, o forma de volumetrie tot mai cautata si totodata o forma de volumetrie foarte vizibila.

Pai cand spunem polistiren ne gandim ca e ceva ieftin... aproape ca ar trebui sa nu cerem bani pentru realizarea lor. E nu e chiar asa, intr-adevar este cea mai ieftina forma de volumetrie dar gratis nimik nu se face ca doar toti trebuie sa traim.

Este adevarat ca daca intrebi firme din astea de renume iti arunca niste preturi de parca le-ar face din plexiglass nu din polistiren, dar daca ma intrebi pe mine eu pot sa spun ca cer un pret corect care sa reflecte atat munca la acestea cat si materialele, care nu sunt deloc ieftine daca ne gandim la polistirenul XPS.

Si atunci, pentru cei care spun ca "e scump" am gasit o solutie sa ii dau ieftin, dar de diferenta de bani ramasa mai pune si el umarul la rezultat. Ii ofer doar taierea literelor si logo-urilor respective la preturi care sigur ii vor conveni, ramanand sa faca beneficiarul partea zic eu mai complicata si anume vopsirea... Astfel preturile doar pentru taiere sunt:



Bineinteles ca sunt si persoane care stiu ce inseamna sa iei litera cu litera, semn cu semn, si sa dea eventual cu pensula, pentru ca nu cred ca achizitioneaza un pistol pentru vopsit doar pentru acea comanda, ca sa nu mai spun ca vopsirea prin pensulare .... suna putin a antichitate iar rezultatul este tot pe acolo.

Am facut atunci o lista de pret, zic eu mai mult decat acceptabila, pentru aceste persoane:


Si uite asa am ajuns sa credem ca avem cel mai bun pret din Romania la aceste litere volumetrice si speram sa avem si din ce in ce mai multi clienti.

Va pot spune ca numarul lucrarilor este oricum foarte semnificativ, si ca multe, foarte multe sunt realizate pentru beneficiari redistribuitori.



 










Acestea sunt o mica parte din pozele cu lucrari volumetrie din polistiren, poze ce le aveam pe PC la momentul editarii acestui post.

-------------------------------

ma gasiti pe: 


messenger: flakemedia@yahoo.ro
e-mail: flakemedia@yahoo.ro / flakemedia.advertising@gmail.com


tel.: 0729 426 102
fax: 0345 818 974

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu