duminică, 8 iulie 2012

Cam cum sta treaba cu concurenta?

Deunazi vreau sa va spun ca o prietena mi-a cerut ajutorul in realizarea unor elemente grafice, autocolante, bannere, pentru decorarea unor spatii comerciale intr-un complex din Targoviste. Bineinteles ca am raspuns acestei cereri oferind o solutie si un pret pe care eu il consider normal, si bineinteles un termen de executie scurt pentru ca este nevoie de asa ceva.

Prietenei si clientei totodata i-a placut oferta mea si ... sa dam drumul la treaba....

Bineinteles ca pe piata Damboviteana, mai exact Targovisteana, sunt si alte firme de domeniu care au fost rugate sa vina cu o oferta, acest lucru intamplandu-se mai repede sau mai tarziu.

Ce sa vezi?

Exact cand faceam masuratorile exacte pentru a executa lucrarea patronul unei firme de publicitate din Targoviste, defapt, cea mai mare firma de publicitate din Targoviste dupa parerea mea, se interesa CINE E ACEA PERSOANA CARE A DAT O OFERTA SUB A LUI.

Eu am facut acea oferta mergand pe principiul ca suntem intr-o economie de piata libera, o democratie adevarata, si nu intr-o jungla economica unde cine are pile si relatii trebuie sa fie intrebat daca se poate face acea lucrare sau nu. Oare m-am inselat eu sau cam asa trebuie sa fie?

Eu vreau sa spun ca voi oferta intotdeauna cererile care imi sunt trimise cu un pret pe care eu il consider normal si fara sa ma gandesc vreodata ca acel client este plin de bani si merita putin stors.

Asa ca... eu zic sa facem din economia tarii asteia ceva normal si nu o batalie, sau o bataie de joc.

Invit pe toti cei care au nevoie de promovare sa imi adreseze si mie o intrebare, indiferent de zona din care este, indiferent de cati rechini sunt acolo care cred ca acel teritoriu este al lor.

-------------------------------

ma gasiti pe: 


messenger: flakemedia@yahoo.ro
e-mail: flakemedia@yahoo.ro / flakemedia.advertising@gmail.com


tel.: 0729 426 102
fax: 0345 818 974

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu