duminică, 8 iulie 2012

Ce imi doresc de la acest blog?

Mai intai si mai intai trebuie sa va salut. Sa salut pe toti aceia care in nevoia lor de publicitate cauta solutii ieftine si bune.

Asta imi propun eu acum si aici, sa fac cunoscuta capacitatea mea de creatie si posibilitatile mele de realizare a unor proiecte interesante.

Voi incerca in postarile mele sa aduc la cunostinta celor care viziteaza acest blog unele metode de promovare ce cu siguranta au un impactul scontat fara sa darame efectiv bugetul doritorului.

Voi face cunoscute metode de promovare lowcost. Voi posta imagini ale unor lucrari executate de mine atat direct catre beneficiar cat si prin anumiti intermediari.

Sper sa fiu de folos celor care nu vor sa arunce cu bani aiurea in promovari fara efect doar ca sa fie si ei ca vecinii lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu