marți, 24 iulie 2012

La noi printezi mai mult, platesti mai putin

   Stiu ca acest titlu il intalniti des, dar v-ati gandit daca nu este ceva ascuns sub el? Ma rog acum nu sunt eu persoana potrivita sa judec asta insa eu cand am gandit afacerea asta am gandit-o ca pe un avantaj de ambele parti. Este foarte adevarat ca este foarte greu, si un rulaj care sa fie satisfacator de abia dupa un an si ceva a inceput sa apara, dar noi aici la atelierul de reclame low cost putem mai mult si atunci am zis sa facem oferte si pentru cei care au mai mult de printat.
 
   Oferta noastra de acum suna ca in titlul acestei postari. Cu alte cuvinte PRINTEZI MINIM 150mp si primesti un pret care cred ca nu il mai gasiti nicaieri pentru cantitatea asta.

3.4 Euro/mp


   Si mai avem ceva beneficii, in pret includem si finisajele, si, NU MAI ADAUGAM NICI TVA la acesta.



   Sfatul meu este SA PRINTATI BINE!!!


-------------------------------

ma gasiti pe: 


messenger: flakemedia@yahoo.ro
e-mail: flakemedia@yahoo.ro / flakemedia.advertising@gmail.com


tel.: 0729 426 102
fax: 0345 818 974

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu