luni, 23 iulie 2012

Eeee uite si de ce nu mai lucrez fara avans ...

De obicei in activitatea unei firme apar legaturi intre parteneri pentru care cateodata credem ca este bine sa facem si unele compromisuri. E... nu este chiar asa...

   Acum aproximativ 2 luni, un vechi colaborator al meu, cu care nu pot sa spun ca am avut vreodata probleme, ba chiar am fost chiriasul lui o perioada pentru care am platit avans chiria pe 3 luni, dupa mai multe lucrari efectuate si platite, ma roaga sa ii fac 2 casete luminoase cu doua fete de plexiglas ca are mare nevoie de acestea.
   Bineinteles ca m-am apucat de treaba si cand casetele au fost gata, am sunat, mi s-a  spus ca "ce bine ca are nevoie de ele" si... dupa aceea nici dupa casete nu mai vine si nici la telefon nu mai raspunde, drept pentru care eu acum vreau sa le vand pentru a-mi scoate banii pe aceste materiale folosite.
   Casetele au 62cm X 104cm, doua fete de plexiglas 4mm, neoane si ofer si personalizarea pentru cel ce le va cumpara.
   Pretul acestora este de 700 Lei amandoua, sau 425 Lei daca se doreste una singura.



---------------------------------------------

   Un al doilea motiv pentru care nu va mai pleca lucrare fara avans de minim 60% de la mine este colaborarea cu o societate din Pitesti, MODESCHMUCK LUX SRL, care dupa cateva lucrari de litere volumetrice din polistiren, la o comanda pentru un Fast Food, ma roaga sa il las si pe dumnealui sa imi plateasca a doua zi, si sa nu cer ramburs la curier.
   Binevoitor cum sunt din fire, ii spun omului ca DA il las numai sa facem treaba. Si... am facut o treaba ca nici dupa 1 saptamana Dl Tonciu Ionel nu mai raspunde la telefon, si nici banii nu ii mai da.
   Cred ca se gandeste ca ii dau uitarii dar... se insala, am avocat care va face aceasta recuperare, chiar daca nu ajung banii la mine, ii las avocatului, dar vreau ca acel om sa plateasca atat literele cat si eventuale cheltuieli.
   Daca nu putem sa fim oameni, ne vom comporta ca animalele ....

--------------------------------------------

CONCLUZIA:


NICI O LUCRARE DE LA NOI NU VA MAI PLECA FARA AVANS DE MINIM 60%, daca aceasta este mai mare de 100 de lei.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu